Følg oss på  Instagram og Facebook

Vinterferieuka på SFO

Da er vi godt i gang på vinterferie her på SFO. Barna har laget kunstverk i snøen, hoppbakke til vannflasker, lite rebusløp for å finne gullskatten som Kaptein "Oskar hadde mistet" samt hinderløype i gymsalen. Tigergutt ar også bakt boller mens Nasse var i ishallen. Vi har hatt en super uke med bare glade barn. Fredag er SFO stengt, men mandag er det nye uke og ferien over.

Fysisk aktivitet og skiglede

Etter det store snøfallet har vi på fredagene vært vitne til stor fart, knall og fall men for det meste mye latter og mestringsglede.

Hver fredag har skiglade barn på SFO festet ski på beina og laget skiløype i skolegården. Noen kjempet seg opp lange bakker og utfordrende utforkjøringer, andre koste seg i mindre bakker og fengende musikk utendørs.

Noen klarte ikke å vente til slutten av uka og trasket i ski og skisko hele uka. Ekstra stas var det når de voksne tok på seg ski. Vi fortsetter på fredag med spektakulære utfordringer med et hint av stadionfølelse og engasjerte barn.